با جیرجیرک ، کاردستی ، تماس و بوی بد فاضلاب خدافظی !

نگرانی های دیگر و برچسب های تماس در انتظار شما عزیزان لوله سرویس بازکنی است ، حفر چاه و غیره ، بوی بد فاضلاب و سایر خدمات را برای ارائه به عزیزانتان برطرف کنید. بنابراین در اسرع وقت ، با برچسب تماس و سلامتی شما بهترین شرکت برای رفع بوی بد لوله فاضلاب را تضمین می کندبازکنی برچسب ، بنابراین پیوند زیر مستقیماً با مخاطب پیگیری می شود.

ما در لوله بازکنی برچسب  در تهران به تحلیل روش از بین بردن بوی بد فاضلاب میپردازیم و راه حل های آن را هم ارایه خواهیم کرد و امیدوتریم از خواندن این مقاله از وب سایت برچسب لذت ببرید.

روش از بین بردن بوی بد فاضلاب ، آشپزخانه مشخص است

بهترین و آسان ترین روش ها برای از بین بردن بوی بد فاضلاب آشپزخانه

در این قسمت شما با یک راه حل ساده سعی در از بین بردن بوی بد فاضلاب آشپزخانه دارید که معمولاً ناخوشایند است و  تمیز است ، ما. بنابراین ، با ما باشید.

مطمئنا، این جریان برای شما بارها و بارها اتفاق افتاده است که است تمام آشپزخانه  آلودگی از هر گوشه ای، و در کنار آن شما کنار. اما دوباره ، وقتی از کنار سینک ظرفشویی رد می شوید ، و غیره بوی نامطبوعی از بوی ظاهر شما می گیرید. بوی احتمالاً بقایای مواد غذایی به وجود می آید که در سیستم لوله ها و فاضلاب شما را غرق کرده و پوسیده است.

بوی بد فاضلاب آشپزخانه را از بین ببرید

تکه های باقیمانده مواد غذایی می تواند در سیستم ، دفع فاضلاب ، گیر کرده و بوی تند و زننده ای برای تولید آن وجود داشته باشد

مهم نیست که چقدر آشپزخانه آن را تمیز کنید. قطعه فرو ریختن بقایای مواد غذایی می تواند در سیستم می شود، دفع فاضلاب، شما گیر کرده است، و آنها بوی تند و زننده، برای تولید. برای هشدار به شما ، ما که هرگز خودمان را به این زباله ها در مخزن ذخیره نمی کنیم.



دفع بوی بد فاضلاب آشپزخانه

آب لیمو و جوش شیرین دو عنصر برای رفع بوی بد دهان ، و آوردن رایحه مرکبات به آشپزخانه هستند

یکی از راه حل های آسان و غیر سمی برای رفع بو ، استفاده از این دو عنصر اساسی است که اطمینان دارم در اطراف شهر زیاد است. این عناصر علاوه بر رفع بوی بد ، رایحه و رایحه مرکبات در آشپزخانه ، می توانید ایجاد کنید. بر اساس پست های قبلی ، فکر می کنیم ، تا حدودی ذهن حدس زده شده ، منظور من این است که کدام یک از عناصر است. بله ، حق با شماست. ، آب لیمو و جوش شیرین.

دستورالعمل های استفاده:

یک چهارم فنجان آب لیمو

یک چهارم جوش شیرین

 آب لیمو و جوش شیرین را با هم مخلوط کرده و مخلوط کنید تا مایع گرفته و خمیر شو

مایع داخل سیستم فاضلاب را به صورت مایع و تا می شود و اجازه دهید چند دقیقه بماند.

یک دقیقه آب سرد روی آن بگذارید.

بوی بد فاضلاب آشپزخانه را از بین ببرید

از مواد شیمیایی قوی برای باز کردن لوله ها و جلوگیری از استفاده از مواد طبیعی

برای استفاده از مواد شیمیایی ، قوی (لوله بازکن ، مواد شیمیایی) بنابراین ، برای جلوگیری از ، به جای مواد طبیعی و موجود برای استفاده شما. مواد شیمیایی قوی در لوله ها تخمین می زنند و محیط باعث آلودگی آنها می شود . یکی دیگر از راه حل های طبیعی استفاده از سرکه و جوش شیرین است.

دستورالعمل های استفاده:

نصف فنجان جوش شیرین

نصف فنجان سرکه

 جوش شیرین درون سیستم ، محلول زهکشی را بپاشید.سرکه روی آن بریزید (با این کار ، واکنش بین سطح و اسید شروع می شود).

 اجازه دهید این مخلوط به مدت حدود 5 ساعت باشد دقیقه ، واکنش بالا و سپس آب گرم است ۳۰ H سهم را باز کنید.

اگر بوی بد خود را ادامه می دهید ، بوی آن را حس می کنید ، این تکرار می شود.

امیدوارم از این مقاله از وب سایت خدمات فنی و لوله کشی برچسب لذت برده باشید.

  

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

تحلیل و بررسی دلایل گرفتگی لوله ها و نحوه بازکردن آن!

مهم ترین نکات برای لوله کشی